Cinta Selepas Nikah




Assalammualaikum W.T.B , Hye Selamat Petang :) . . Dah Lama Agaknya Tak Menaip . . Mood Gatal Nak Menaip Dah Datang . . Cuba Baca Tittle Dekat Atas Tu . . Alah , Cuba Lah Baca Sekejap Je Bukannya Lama Pun . . " CINTA LEPAS NIKAH " .  . Yes , Itu Kemahuan Hatiku . . 

Rasa Hati Macam Nak Nikah Dulu Lah Baru Bercinta .  Baru Suweeet :) . . Betul Tak . ? Harap Sangat Dapat Macam Ni Kan . . Tak Nak Fikir Pasal Cinta & Then Nikah Lepas Tu Make a Love . . Huuu ,  Rase Macam Best Je Baru Boleh Kenal With Each Other . . Right ,. ? 

Eh , Agak Gatal Pulak Kita . . Mana Ada Gatal Hanya Nak Bagi Tahu Shaja Keinginan Diri Ni . . Kalau Kita Bercinta Bertahun-Thaun Bgai Nak Rak Tak Jadii Jugakkan . . Tak Pe Lah Maybe Bukan Rezeki . . :)

Saya Percaya Bahawa JODOH ITU RAHSIA ALLAH . .Ya Allah Ya Tuhanku Kau Makbulkanlah Segala Permintaanku & Kau Permudahkan Lah Segala Urusanku Di Dunia Ini :)
Amin Ya Rabbal Alamin





Indahnya Bercinta Selepas Nikah





Wahai Bakal Calon Suami ku....
Aku bukanlah wanita sempurna....
Ku harap keiklasanmu untuk dapat menerima & memaklumi semua kekuranga Fisik & Sifat ku

Wahai Bakal Calon Suami ku....
Aku akan terus berusaha & belajar menyesuaikan diri ku dengan mu

Wahai Bakal Calon Suami ku....
Bimbinglah aku, agar dapat menjadi Istri Soleha
Yang dapat selalu menenagkan hati di setiap hari mu
Bimbinglah aku, agar dapat menjadi Ibu Penyayang & Penyabar bagi anak-anak kita kelak

Wahai Bakal Calon Suami ku....
Semoga Allah akan selalu memmbantu kita mewujudkan keluarga SaMaRa dalam Ridha, Petunjuk serta Kasih dan Sayang Nya, Amiin


Amin Ya Rabbal Alamin





Dear Allah , 
Jika Kau Ingin Mengurniakan Aku Kekasih Hati , 
Kau Kurniakan Lah Aku Kekasih Yang Betul- Betul Menyintai mu ,
Sebelum Betul-Betul Menyintaiku 

AMIN




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -