February Giveaway by Mellya and Friends





klik untuk ke laman

Dengan besar hati menjemput rakan-rakan blogger untuk join giveaway yang akan berlangsung bermula dari tarikh 15 Februari hingga 15 March 2015.
Berpeluang memenangi hadiah berupa product Shaklee Osteomatrix dan buku mini menjemput rezeki,
bookmarks, topup/reload, Choco Rice, sweater comel dan lain-lain !
#SENARAI PESERTA# will be updated on 20th Feb 2015

Syarat join :
  • Buat satu post baru yang bertajuk "February Giveaway by Mellya and Friends"
  • Sertakan link Instagram/Twitter/Fanpage
  • Tag at least 1 blogger lain.
  • Follow blog sponsor:
  • Follow Google+ sponsor: [SUE]
  • Like page sponsor:
       
  • KOMEN entry post di blog ;
  • KLIK VOTE entry sponsor dalam Ambank #givealittle contest ( kalau tak jumpa search di bahagian "url" category dan akan jumpa entry by MERLYN BAHIYAH HASHIM, click vote)







5 comments:

  1. Tuan KCKD -

    Pemuda UMNO Bhg Permatang Pauh - Kejohanan Futsal

    Pada 22/2/2015 antara jam 0900 hingga 1830, bertempat di Safira Sports Planet,Jalan Todak Seberang Jaya. SPT. Pemuda UMNO Bhg PMTG PAUH telah menganjurkan kejohanan Futsal Piala Ketua Pemuda UMNO Negeri PULAU PINANG. Majlis Perasmian kejohanan telah disempurnakan oleh Datuk Mohd Zaidi bin Hj Mohd Said - Ketua UMNO Bahagian PERMATANG PAUH .

    Hadir

    2. Seramai lebih kurang 520 orang dari kalangan pemimpin Umno dari Pelbagai peringkat serta pemain dari pasukan yg terlibat telah hadir. Antara yang dikenali hadir ialah

    (a) Aziz bin Sheikh Ahmad-Naib Ketua Umno Bhg Pmtg Pauh

    (b) Jasmin bin Abu bakar - Naib Ketua pemuda Umno negeri pulau pinang

    (c) Mohamad Helmi bin Ibrahim - Ketua Pemuda Umno Bhg Batu Kawan

    (d) Abu Bakar Sidiq bin Zainol Abidin - Ketua Pemuda Umno Bhg Pmtg Pauh

    (e) Farid bin Idris Khan - Naib Ketua pemuda Umno Bhg Pmtg Pauh

    (f) Helmi bin Elias - Ahli Parlimen Belia Negeri Pulau Pinang/Ketua Penerangan Ppumno Bhg Pmtg Pauh.

    Ucapan

    3. Dalam kejohanan ini hanya Datuk Mohd Zaidi bin Hj Mohd Said sahaja yang telah menyampaikan ucapan Ringkas. Antara perkara yang disentuh adalah seperti berikut.

    (a) Mengucap tahniah diatas kejayaan Ppumno Bhg Pmtg Pauh menganjurkan kejohanan futsal yang disertai oleh 64 pasukan dari kalangan anak muda dari pelbagai latar belakang drpd parlimen Pmtg Pauh ini:

    (b) Berharap semua ini akan dapat diterjemahkan pada PRK yang akan tiba tak lama lagi:dan

    (c) Menasihati setiap pasukan yang menyertai kejohanan ini agar bertanding secara sihat dan jangan ada sebarang perselisihan diantara satu dengan yang lain dan jadikan lah ianya sebagai satu riadah di samping mengeratkan hubungan silaturahim sesama sendiri.

    Peserta

    (4). Kejohanan Futsal ini telah disertai sejumlah 64 pasukan. Dimana setiap pasukan mempunyai seramai 5 orang permain dan 3 orang permain simpanan dan perlawanan secara kalah mati.

    Kaunter daftar pemilih.

    (5) Dalam kejohanan ini pihak penganjur juga turut menyediakan satu kaunter daftar pemilih. Namun begitu sambutan kurang mengalakkn dimana sepanjang majlis berlangsung hanya 8 orang sahaja pengundi baru berjaya didaftarkan.

    Penyampaian hadiah.

    (6) Dalam kejohanan yang berlangsung penyampaian hadiah kepada pemenang telah disempurnakan oleh Jasmin bin Abu Bakar - Naib Ketua pemuda Umno negeri Pulau Pinang Pasukan yang menjuarai kejohanan futsal pada kali ini Pasukan Aboys Fc dari Taman Pauh telah menerima hadiah sebuah Piala Pusingan, Wang Tunai RM 1200 berserta madel, Naib juara pula telah dimenangi oleh pasukan dari Kampung Setol dan telah menerima hadiah wang tunai RM 800 berserta madel setiap seorang. Tempat Ketiga dimenangi oleh pasukan dari Guar Perahu dan telah menerima hadiah wang tunai RM 500 dan Medal dan tempat ke Empat di menangi oleh pasukan dari Tun Sardon dan telah menerima hadiah wang tunai RM 300 berserta Madel .

    Ulasan

    7. Kejohanan futsal piala ketua pemuda Umno negeri pulau pinang yang dianjurkan ini adalah kali pertama diadakan pada tahun ini. Kejohanan futsal ini diadakan bertujuan bagi mengumpul dan merapatkan hubungan silaturahim Rahim dikalangan pemuda Cawangan dalam Parlimen Permatang Pauh. Di samping itu ianya juga bertujuan untuk meraih sokongan dari kalangan pengundi muda untuk memberi sokongan kepada Umno Bhg Pmtg Pauh menjelang PRK yang bakal dihadapi tidak lama lagi. Dalam ucapan Datuk Mohd Zaidi bin Mohd Said beliau menuntut sokongan daripada pengundi muda dalam Prk Permatang Pauh yang bakal diadakan kelak.

    8. Sambutan terhadap kejohanan futsal yang dianjurkan ini amat menggalakkan dimana penyertaan dari kalangan anak muda khususnya bagi mereka yang masih dibangku turut menampak perubahan. sepanjang kejohanan berlangsung ianya berjalan lancar dan tiada sebarang kejadian dan insiden yang menarik perhatian.

    9.Utk Makluman Tuan.

    Litupan
    D/Sjn Musa

    ReplyDelete
  2. Singgah dari GA yang sama, good luck ^^
    http://misssakuradiary.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends_15.html?m=1
    Jemput join
    Http://misssakuradiary.blogspot.com/2015/02/segmen-bloglist-april-september-by-miss.html?m=0

    ReplyDelete
  3. singgah :)

    http://kanvasdakwat.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends.html

    ReplyDelete
  4. gd luck sis
    jom cuba nasib join GA iphone 5s lak... tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu
    http://www.bysyafiqspecki.com/2015/01/giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Hi ... Singgah jalan-jalan dari giveaway yang sama ... Semoga berjaya ... Jom join giveaway yang nie plak : Mini Giveaway by Hani Rahman

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi