Masalah Perempuan Bila Bertudung






Ehem-Ehem . Entry Hari Ni Pasal Masalah Perempuan Bila Bertudung. Eak ? Perempuan Bertudung Pun Boleh Ada Masalah Kea ?. Tentulah Ada. Nak Tahu ?. Baca Lah Sampai Habis. Oii Jangan Skip Kayy :)


MASALAH PEREMPUAN BILA BERTUDUNG



1- Masalah Pin/Kerongsang Asyik Hilang ( GHAIB ).
      
Mesti Korang Pun Ada Masalah Macam Ni kan ?? Lebih-Lebih Lagi Bila Adik Perempuan Yang Menimbung. Bila Letak Je Atas Meja Mesti Hilang. Kekadang Rrsya Pun Alami Masalah Ni Jugak. bila Urgent Macam Orang Gila Asyik Cari Pin. ( HAHAHA )



2- Sensitif Bila Tudung Di Tiup Angin..

Ha, Yang Ni Satu. Masalah Ni Timbul Bila Dalam Kereta Atau Kipas Betul Dekat Depan Batang Hidung. Time Tu Lah Dok Betuikan Tudung Korang Tu. Sampai Orang Pun Dah Menyampah Tengok Korang Asyik Betul Tudung Je. ( AKU PUN ALAMI )



3-  Makan Masa Bila Nak Sesuaikan Warna Baju Dengan Tudung.

Rrsya Rasa Ni Mesti Semua Dah Alamikan ?? Kalau Boleh Nak Padankan Baju Nan Tudung Tu Dengan Wrna Yang Sama Je. Kalau Warna Hijau, Satu Set Warna Hijau. Macam Girls In Green Pulak. Sebab Nak Sedondon Punya Pasal. Tapi Sekarang Ni Tak Kesah Baju Dengan Tudung Berlainan Warna Asalkan Sesuai Dan Cantik. Kan ??



4- Style Tudung

Zaman Sekarang Ni kan Banyak Jenis Style Tudung. Yang Lilit Ada, Yang Turban Ada. Boleh Dikatakan Macam-Macam. Tak Kesah Lah Muka Korang Tu Sesuai Ke Tak Bila Pakai Asalkan Korang Puas Hati. Hahaha, Rrsya Selalu Tengok Orang Mcam Ni. Bila Nak Paki Tudung Ada Je Stylenya, Sampai Korang Dok Lilit-Lilit Satu Kepala. Kan ?



Hahaha, Hanya Hiburan Sahaja. Tiada Kena Mengena Pada Orang Yang Hidup Ni. Kalau Terasa Maaf Lah Ye. Tak Tahu Pulak Korang Sampai Terasa Macam Ni Sekali. :) Yang Penting Masalah Ni Ada Kena Mengena Dengan Rrsya ( KANTOI ). Ada Bantahan Atau Tambahan ?? Komen Bawah Ye :)




6 comments:

  1. Setuju sangat dengan masalah pin dan kerongsang tu...dalam keta, dalam opis pn bleh hilang...;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yah, Tahu Tak Apa. Susah Juga Jadi Perempuan Ni Kan :)

      Delete
  2. betol betol. setuju dengan yang kerongsang tuh. sebab tu lah industry buat kerongsang tak penah bangkrap. tapi sebetulnya kita pun lengai jugak. dah pakai lepas tu letak sepah sepah :p

    soal tudung tu huurm.. tudung orang jual dah lebar dah labuh dah. tapi kekadang niat yang membeli tudung labuh2 ni bukan nak tutup apa patut tapi just nak melilit bertingkat tingkat kasi style. disitu yang mengecewakan. sedangkan yang wajib tak berapa nak ikut.. semoga kita terhindar dari golongan yang macam tu and hari demi hari diperbaiki cara kita berpakaian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Betol Betol . Tu Lah Perangai Kita Zaman Sekarang. Saya Hanya Berkongsi Saja Apa Yang Saya Tahu Dan Pada Masa Yang Sama Saya Pun Menasihati Diri Saya Juga Sebab Masih Tidak Seberapa sempurna .. Tapi Alhamdulilah Masih Menjaga Peribadi Diri & Tutup Mana Yang Patut Walaupun Tak Sempurna. Pelan-Pelan Kayuh :)

      Saya Pun Suka Jugak Buat Tudang Jenis Style Ni. Tapi Ikut Kesesuaian Lah. Amin Harap Kita Terhindar Dari Golongan Yang Mcam Ni Kan :)

      Delete
  3. Betul tu.. Kalau blh nak nmpk kemas sentiasa kan..

    ReplyDelete
  4. Paling penting aurat. Sesama perbaiki diri kita ya. Attract to the first picture. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi