Cabaran 30 Hari : Day 2 - 5 Cara Untuk Memenangi Hati Saya







Hari Ni Cabaran Untuyk Hari Ke-2 Iaitu 5 Cara Untuk Memenangi Hati Saya :) . . Eak ?? Macam Mana Ya , Hmmm Tak Tahu Lah Pulakkk . . Okayy Mari Rrsya Nak Cerita , Sebenarnya Susah Untuk Sesiapa Sahaja Kepada Kaum Adam Diluar Sana Nak Memenangi Hati Ni . . Sebab Pintu Hati Saya Ni Dah Tertutup Untuk Jejaka Yang Bukan Tepat Pada Jodohnya ( CEWAH ) . .







5 Cara Untuk Memenangi Hati Saya



1- Nak Memenangi Hati Saya, Awak Harus Lah Memenangi Hati Ibu Dan Ayah Tercinta Ulam Jantung Saya Dulu Ya . . ( KALAU BERANI ). . :)

2- Terima Saya Seadanya :) , Jujur Dalam Kata-Kata , Sentiasa Ada Pabila Susah Dan Senang ,( Jangan Pula Senang Kau Sayang Aku Dan Bila Aku Susah Batang Hidung Kauu Pun Aku Tak Nampak )  :)

3- Awak Terima Bukan Kerana Cantiknya / Hodohnya Saya Tetapi Awak Harus Terima Saya Kerana ALLAH & Saling Memahami Each Other :)

 4- Jaga Kebersihan Diri ( JANGAN SELEKEH ), Jadi Pemaaf  ,  Bersifat Prihatin Serta Mengambil Berat Ya & Sayang Saya Macam Mana Ibu Ayah Saya Sayang Saya Tetapi Tak Perlu Tunjuk Sayang Time Bercinta Dah Kahwin Baru Tunjuk Yang Awak Sayang Saya ( GATAL ) :)

5- Jangan Suka Jadi " REMOTE CONTROL " . . Jangan Control Saya Sesuka Hati Awak Jea, Tapi Kalau Awak Control Kerana Aurat Saya , Ya Saya Terima  Kerana Terlalu Control Membuatkan Saya RIMAS & Jangan Tipu Saya Mengenai Identiti Awak Yang Konon-Kononnya Awak Tu Kaya/Miskin ( PALING BENCI )  :)




Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya. Akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya. Dan hati mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya.










6 comments:

  1. selamat menempuh cabaran 30 hari

    Singgah blogwalking dari blog kak Mia :)

    Happy weekend!

    Jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/

    ReplyDelete
  2. First time jenguk blog awak..tengok dari segmen kak Mia Liana..hehe
    Jemputlah ke blog kita tapi tak cantik macam blog awaklah..
    http://hadaasuhaimi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Good luck.. singgah BW dari segmen Mia Liana..

    ReplyDelete
  4. Waaaa.. 5perkara yang ckup mudah.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi