Cabaran 30 Hari : Day 3 - Sesuatu Yang Menguatkan Saya




Assalammualaikum Semua . . Yah Semalam Tak Semput Nak Buat Entry Ke-3 Ni Jadi Ditunda Ke Hari Ni . . Al-Maklum Lah Busy Sebab Study For Trial Sem 1 Ni . . So Hari Ni Nak Menceritakan Tentang Cabaran 30 Hari : Day 3 - Sesuatu Yang Menguatkan Saya

Selama Saya Hidup Banyak Dugaan Dan Cabaran Yang Timbul Dalam Hidup Saya Even Saya Selalu Difitnah & Dipermainkan Saya Tetap Kuat Kerana ALLAH S.W.T Ada Di Sisi Saya Ketika Saya Susah Dan Senang . . Hanya Satu Perkara Yang Boleh Menguatkan Saya Ialah Sentiasa Memohon Kapada Allah Dan Berbuat Baik Kepada Ibu Bapa. 





Saya Selalu Berkongsi Dugaan Saya Kepada Ibu Bapa Dan Kawan Karib Yang Mungkin Saya Mampu Percayai Kerana Istilah Kawan Makan Kawan Ni Dah Lali Dalam Diri Saya , Maybe Saya Tak Perlu Berkawan Kot Sebab Ada Je Orang Nak Buat Cerita Buruk Tentang Saya . . ( ALLAHUAKBAR ) . Kisah Ni Baru Je Berlaku Dalam Diri Saya Sehingga Semua Orang Yang Saya Kenal Memandang Serong Kepada Diri Saya . . Ya Allah Berat Sungguh Hatiku . . Saya Penat Menangis, Ketika Saya Senang Kawan Mengenali Saya, Dan Ketika Saya Susah Saya Kenal Siapa Sebenarnya Kawan Saya . Berat Jugakan Dugaan Yang Allah Beri Dekat Saya , Saya Terima Dengan Redha Dan Saya Tahu Ada Hikmah Di Sebalik Dugaan Yang Allah Beri Pada Saya :)


Saya Perlu Kuat Untuk Tempuh Segala Dugaan Ini . . Walaupun Aku Difitnah, Digelar Bermacam Nama,Namun Aku Tetap Aku, Aku Tetap Harus Berjalan Untuk Teruskan Liku-Liku Hidup Ini. Aku Yakin  Bahawa Allah Itu Tersangatlah Adil Dan Aku Akan Miliki Makna Kebahagiaan Itu Suatu Hari Kelak . . Senyum Walaupun Dihna Oleh Masyarakat Kerana Orang Yang Menghina Lebih Hina Dari Kita :)

Semoga Rakan Blogger Yang Saya Sayangi Tabah Ya Tempuh Hidup Ranjau Duri Kalian :) . . Doakan Yang Terbaik Untuk Kalian . . AMIN 















6 comments:

  1. Replies
    1. Terima Kasih Kerana Bagi Sokongan Untuk Terus Tabah . . ALLAH Sahaja Yang Mampu Membalas Semuanya . . AMIN :)

      Delete
  2. selamat menyahut cabaran..semoga terus bersemangat

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi