Segmen : Topup by Hanya Aku dan Dia




Bermula dari tarikh 19/09/2014  bersamaan Hari Jumaat jam 10.00 pagi
Bermulahlah segmen Top up Hanya Aku dan Dia ni.

Rajin kan bagi Top up? Hehe
Yang nak join sila join lelaju yer. Heheh Support la segmen aku ni weayyyyy . 

Syarat

1. Buat entry yang bertajuk Segmen Top Up by Hanya Aku dan Dia

2. Wajib follow blog ni :)

3. Tekan Hanya - Aku - dan - Dia

4.  Hantar link segmen korang ke ruangan komen ini. Selesai. Thanks

Tarikh Tamat
22/09/2014 , Isnin  Jam 11.59 Malam

Hadiah
Top Up RM5x10 blogger yang bertuah
(Jika melebihi 100peserta, topup akan bertambah kepada 20 X RM5Top Up)
Hadiah misteri kepada penyertaan pertama dan terakhir . 

Semoga berjaya ! Chaiyokk , :)


Nak Join ?? Klik Link SINI 
Terima Kasih :)





2 comments:

  1. Dapatkan sample pixy percuma sini:
    http://mawarberduri4147.blogspot.com/2014/09/review-pixy-giveaway.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi