SEGMEN SIMPLE SAYA NAK BAJU PUAK KUMBU BY CIK AKAK





Wuhuuu, Ada Segmen GA Lahhh . . Hei , Hei , Tanak Join Ke ?? Boleh Dapat Baju Tauuu . . Jom Lah Join . . Rugi Tak Join . . Mana Lah Tau Rezeki Anda Dapat Baju Ni . . 

Syaratnya simple je...

1. Blogger Malaysia sahaja....

2. Follow je blog kalau belum follow....bagi yang sudah follow blog...terus je tengok syarat ke.3

3. Ambil gambar baju tu....lekat elok-elok dalam kotak entri..
Kira blogger buat satu entri untuk segmen simple nie..

4. Dah siap....kena buat tajuk nie...SEGMEN SIMPLE SAYA NAK BAJU PUAK KUMBU BY CIK AKAK.

5. Klik je iklan nuffnang cik akak tu...syarat ke-5 nie tak lah wajib...nak buat biar dengan ikhlas..hihi...tak nak pun tak apa

6. Selesai je.....jangan lupa letak link penyertaan segmen anda dalam kotak komen cik akak nie...

Cepat rebut peluang dapatkan baju puak kumbu nie. Kalau Tanak Rebut Saya Ambek Nanti . . Hahaha Jangan Menyesal Daaa :p



Tarikh Tamat : 14 SEPTEMBER 2014 - Jam 4.30 Petang
Join Tau . . Jangan Tak Join Nanti Menyesal . . 
Nak Join ?? Klik Banner Ya . . Terima Kasih :)











3 comments:

  1. salam perkenalan, saya tag awak untuk liebster award.. jemputlah.. :)

    http://chien-puterirahsia.blogspot.com/2014/09/blogger-liebster-award-2.html

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-simple-saya-nak-baju-puak-kumbu.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi