First Segmen Sara Liyana








Syarat-syarat penyertaan :

1.Follow blog den
2. Tekan den punya iklan nuffnang Sini
3. Lekat kan banner atas nie dalam entry hampa dan backlink ke entry den
4.Buat satu entry kreatip bertajuk First Segmen Bersama Sara Liyana
5. Tinggal kan link di bahagian komen




Hadiah

Wang tunai RM 50 ( Seorang)
Topup RM 5 ( 5 orang ) 



Syarat-syarat lain



1. Entry yang hampa nak buat adalah bebas, ikut suka nak buat macam mana, nak tulis apa sahaja terpulang, tapi harus lah kreatip, jangan bagi sajak sudah lah. Akak loya tengok sajak. Kalau nak tulih 4 5 muka aku xkisah, nak tulih sepatah ayat pun aku tak kisah, tak tulis langsung pun aku tak kisah,kan nama nya kreatip. Sapa paling kreatif dia lah yang dapat wang tunai tuh. Entry bergambaq pun ok..



2.Aku pernah cakap segmen yang aku buat nie senang dan akan memberi faedah kepada kedua-dua pihak. So sesapa yang join segmen dan tinggalkan link kat bawah nie, akan akufollow semula dan click iklan nuffnang hampa, baru lah adil kan. So jangan lupa tinggal kan link dan join segmen yang tak seberapa nie.



3. Jika tak mendapat sambutan, segmen nie akan terbatal dengan sendiri nya.. hihi.. malu hakak tau..



** Ingat tarikh tutup pernyertaan adalah 14.11.2014 dan sesapa yang ada sebarang pertanyaan boleh email ke sara_liya91@yahoo.com...



Jom Join . . Nak Join ?? Klik Banner Ya . . Terima Kasih :)







2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi,
Ada Masa Komen Lagi ,

- Atyy Azmi -

Copyright © 2013 ATYY AZMI - All Rights Reserved - Template by Atyy Azmi